Aktualności  

Targi Mody Poznań 29 - 31 sierpnia 2011

Targi Mody Poznań 29 - 31 sierpnia 2011

Moda na nowoczesność



Swoje najnowsze kolekcje branża odzieżowa i skórzana zaprezentowała w Poznaniu na jesiennej edycji Targów w dniach 29 – 31 sierpnia br.

Targi Mody to miejsce podpisywania kontraktów pomiędzy producentami i handlowcami.
Na przestrzeni kilku ostatnich edycji przeszły zmiany zarówno wizerunkowe jak i estetyczne. Uwypuklono synergiczne oddziaływanie branż - odzieżowej oraz obuwniczej i skórzanej,
a organizatorzy oraz ich partnerzy zadbali o to, by program targowych wydarzeń przynosił wiedzę o innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych w dziedzinie mody.

Tegoroczne Targi składały się z trzech ekspozycji. W pawilonie nr 5, który jest największym obiektem na terenie MPT , w ramach Salonu Odzieży, Bielizny i Dodatków NEXT SEASON pokazano szeroką ofertę odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i młodzieżowej, a także bielizny i dodatków na sezon wiosna/lato 2012.

W odrębnej części pawilonu Salon Mody FAST FASHION przedstawił ofertę producentów krótkich serii odzieżowych przeznaczonych do natychmiastowej sprzedaży detalicznej. Można tu było uzupełnić aktualną ofertę sklepów o trendy na nadchodzący sezon jesień/zima 2011-2012.

W nowoczesnym, nowo oddanym pawilonie 6A producenci i importerzy skór i wyrobów skórzanych swoją ofertę przedstawili w Salonie Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych BTS.

Na Targach od lat konsekwentnie realizowana jest forma B2B.

Celem imprezy poznańskiej jest stworzenie siatki kontaktów handlowych pomiędzy wystawcami a ich klientami, a także zmaksymalizowanie efektu synergii powstałego wskutek integracji branż w ramach jednej imprezy targowej. Aby wygenerować jak największą ilość efektywnych kontaktów na linii sprzedający – kupujący, organizatorzy postarali się
o przyciąganie wyselekcjonowanych grup odwiedzających. Dlatego też przygotowano
dla nich pakiet obejmujący bezpłatny wstęp i wjazd na teren MPT, parking, bezpłatny ilustrowany katalog wystawców, konferencje i pokazy mody.

Pierwszego dnia Targów Mody Poznań o godz. 17 miała miejsce uroczysta Gala Nagród,
na której wyróżniającym się produktom zostały przyznane przez Sad KonkursowyZłote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Przeniesienie sporej części modowego biznesu do wirtualnego świata Internetu nie pozostało na Targach bez echa, gdzie od kilku lat nagradza się także najlepsze modowe strony internetowe. Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest wydawnictwo Promedia Jerzy Osika, a laureatom przyznawane są statuetki Fashion Website Awards.

Po raz pierwszy wręczono Interaktory, czyli nagrody dla firm, które najlepiej w branży wykorzystują interaktywną komunikację z klientem.

W programie Targów nie zabrakło także codziennych pokazów handlowych, a ich zwieńczeniem ostatniego dnia była Gala Firmowa Targów Mody Poznań


Strony internetowe