Aktualności
„Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion
Już 22 marca w Łodzi odbędzie się wyjątkowe wydarzenie:
„Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion
Trudno wyobrazić sobie dzisiaj życie bez Internetu. Dla firm, obok innych kanałów dotarcia do klienta, istotną rolę odgrywają media społecznościowe, z których tak chętnie korzystamy. Dzięki nim można skutecznie budować wizerunek marki, komunikować się z potencjalnymi klientami oraz budować z nimi relacje.
Zdecydowanym plusem komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych jest fakt, że platformy (pomijając płatne reklamy) są darmowe.
Już 22 marca w Łodzi odbędzie się wyjątkowe wydarzenie:
„Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion
REJESTRACJA->>
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Najlepsi eksperci z branży będą podpowiadali jak:
rozwijać biznes
optymalizować koszty
zwiększyć sprzedaż
budować trwałą przewagę konkurencyjną
zbudować wyrazistość marki
promować się poprzez media społecznościowe
podglądać konkurencję
Ponadto w programie:
Kampanie reklamowe za O zł i przy ograniczonym budżecie
W jaki sposób łączyć kanały i formaty reklamowe by osiągać najlepsze efekty?
W jaki sposób mierzyć skuteczność działań w internecie?
Co jest potrzebne do tego, aby content marketing faktycznie królował w e-commerce
Facebook jako medium reklamowe - możliwości i zalety
Wpływ kampanii Facebook’owych na biznes modowy online & offline
Znajdź swój wyróżnik - o co oprzeć komunikację swojej marki
Rozwój biznesu a budowanie marki osobistej - busiess case
Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online?
Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji
Influencer marketing w branży mody
Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel?
Regulamin sklepu internetowego - roszczeniowo czy racjonalnie?
Na jakich zasadach oprzeć się, aby sprzedaż była bezpieczna?
Jak zmienili się kupujący i jak dla nich dostosować dokumentacje w firmie?
Co może unieważnić e-sprzedaż - nowe klauzule abuzywne w transakcjach internetowych
Wdrożenie RODO w ebiznesie – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych
Zaproszeni Eksperci:
Tomasz Ziętek - Content Manager, Brand24
Paweł Kramarz - Campain Manager, Bussiness Factory, Facebook Marketing
Joanna Kwiecińska - Ćwir - Wspólnik w spółce Organics Beauty Concept
Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - Radca prawny, właścicielka KLG Kancelarii
Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW
Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW
Jacek Kinecki - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24
Anna Gołuńska - Managing Director, Marketing Modowy
Łukasz Głombicki - Szef komunikacji, LifeTub
Piotr Michalak - Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o.
Wydarzenie dedykujemy:
właścicielom i managerom sklepów internetowych oraz tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
osobom odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
szefom działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
startupowcom z branży modowej
projektantom mody
Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.
Czas trwania: 09.30 – 15.00
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Miejsce:
Instytut Europejski w Łodzi , Oddział w Łodzi Fundacji Centrum Europejskie Natolin
ul. Piotrkowska 262/264, 90-361 Łódź
Uczestnikom polecamy:
- Wdrożenie RODO – jak przejść suchą stopą – 1 dzień, 7 godzin – najbliższe terminy: 27.03.
więcej->>
Kontakt:
Karolina Gromadzka
mobile: +48/531 375 811
e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl