Aktualności  

„Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion

Już 22 marca w Łodzi odbędzie się wyjątkowe wydarzenie:
„Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion

Trudno wyobrazić sobie dzisiaj życie bez Internetu. Dla firm, obok innych kanałów dotarcia do klienta, istotną rolę odgrywają media społecznościowe, z których tak chętnie korzystamy. Dzięki nim można skutecznie budować wizerunek marki, komunikować się z potencjalnymi klientami oraz budować z nimi relacje.

Zdecydowanym plusem komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych jest fakt, że platformy (pomijając płatne reklamy) są darmowe.

Już 22 marca w Łodzi odbędzie się wyjątkowe wydarzenie:

„Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion

REJESTRACJA->>

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Najlepsi eksperci z branży będą podpowiadali jak:

  • rozwijać biznes

  • optymalizować koszty

  • zwiększyć sprzedaż

  • budować trwałą przewagę konkurencyjną

  • zbudować wyrazistość marki

  • promować się poprzez media
  • społecznościowe
  • podglądać konkurencję


  • Ponadto w programie:

  • Kampanie reklamowe za O zł i przy ograniczonym budżecie

  • W jaki sposób łączyć kanały i formaty reklamowe by osiągać najlepsze efekty?

  • W jaki sposób mierzyć skuteczność działań w internecie?

  • Co jest potrzebne do tego, aby content marketing faktycznie królował w e-commerce

  • Facebook jako medium reklamowe - możliwości i zalety

  • Wpływ kampanii Facebook’owych na biznes modowy online & offline

  • Znajdź swój wyróżnik - o co oprzeć komunikację swojej marki

  • Rozwój biznesu a budowanie marki osobistej - busiess case

  • Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online?

  • Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji

  • Influencer marketing w branży mody

  • Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel?

  • Regulamin sklepu internetowego - roszczeniowo czy racjonalnie?

  • Na jakich zasadach oprzeć się, aby sprzedaż była bezpieczna?

  • Jak zmienili się kupujący i jak dla nich dostosować dokumentacje w firmie?

  • Co może unieważnić e-sprzedaż - nowe klauzule abuzywne w transakcjach internetowych

  • Wdrożenie RODO w ebiznesie – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych



  • Zaproszeni Eksperci:

  • Tomasz Ziętek - Content Manager, Brand24

  • Paweł Kramarz - Campain Manager, Bussiness Factory, Facebook Marketing

  • Joanna Kwiecińska - Ćwir - Wspólnik w spółce Organics Beauty Concept

  • Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - Radca prawny, właścicielka KLG Kancelarii

  • Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW

  • Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW

  • Jacek Kinecki - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24

  • Anna Gołuńska - Managing Director, Marketing Modowy

  • Łukasz Głombicki - Szef komunikacji, LifeTub

  • Piotr Michalak - Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o.



  • Wydarzenie dedykujemy:

  • właścicielom i managerom sklepów internetowych oraz tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy

  • osobom odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce

  • szefom działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta

  • startupowcom z branży modowej
    projektantom mody


  • Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.

    Czas trwania: 09.30 – 15.00

    Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

    Miejsce:
    Instytut Europejski w Łodzi , Oddział w Łodzi Fundacji Centrum Europejskie Natolin
    ul. Piotrkowska 262/264, 90-361 Łódź


    Uczestnikom polecamy:

    - Wdrożenie RODO – jak przejść suchą stopą – 1 dzień, 7 godzin – najbliższe terminy: 27.03. więcej->>

    Kontakt:
    Karolina Gromadzka
    mobile: +48/531 375 811
    e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl




    Strony internetowe